23 Mac 2010

maafkan aku..

mereka melihat apa yang aku lakukan..mereka senyap tanpa perkhabaran..aku fikir mungkin aku sudah dilupakan..aku fikir mereka siapa utk berkata apa2 pada aku..aku silap..aku benar-benar silap..tanpa mereka siapa aku..mereka melihat dari jauh dengan hati yang sangat terluka..tidak berkata apa..demi kebahagiaan aku katanya..namun, hari ini aku sedar..mimpiku ada benar...sakit ini satu peringatan..sesungguhnya, ada insan yang rindu..ada insan yang memerlukan aku..ada insan yang sangat mendambakan kehadiranku..aku pula tutup mata..tutup telinga..tutup hati..pada ku segalanya masih muda lagi..kata mereka..nama baik itu ada bayarannya..kata mereka rasa hormat itu ada bayarannya..bukan mudah bergelar pemimpin dalam perniagaan...kini,segalanya terlalu menyesakkan..maafkan aku...aku kan pulang..dan aku harap aku tidak terlewat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan