16 Mac 2010

marah ku..

Jarang aku rasa marah begini..jarang sangat..seingat aku..kali terakhir aku berperasaan camni 3 tahun lepas..lepas dari tu aku tak de dah perasaan camni cos aku sedar aku terpaksa bayar kemarahan aku dengan harga yang sangat tinggi dan sampai ke saat ini pun aku kalau rasa marah macam tu lagi aku takkan buat semacam mana aku buat dulu...sesal tak sudah....astaghfirullahalazim....istighfar3X!!!
Sebagai manusia..walau macammana aku cuba elak perasaan marah ini..ianya tetap datang..dan dalam keadaan sebegini marah terhadap "seseorang" aku masih menyimpan rasa ini..aku tidak akan membuat sebarang tindakan..berdiam..senyap..dan terus menahan rasa hati..berharap rasa ini kan pergi secepat mungkin..aku memang tak selesa dengan rasa begini..hingga aku dapat rasakan titis airmata terbit di pipi ini...argh..aku marah kerna dia insan yang aku sayang..sepertimana dahulu..doaku insan yang ku sayang ini menyedari silap dirinya..sesungguhnya, aku tidak membenci dia,tidak aku marah pada dirinya tapi aku marah pada keputusan yang dia buat..yang pada aku,keputusan yang sangat tidak matang..keputusan yang berasaskan perasaan bukan dengan memikirkan implikasi pada masa depan..
mereka bilang, jika aku tidak betulkan masakan mungkin segalanya boleh berubah..namun kalaulah sgalanya terus berubah sepertimana dahulu..mampukah aku terluka lagi....
*dan masa lalu itu menghantui ku..
*Ya Allah..beriku petunjuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan