05 Mei 2010

malessss nyerw...


Hm..nape malas nak wat entry baru???
  • takde idea kot?..ea tak kot..mencurah2 idea ni ha..
  • ha..busy ea?..maybe, ye la kan aritu exam..
  • ow..ly caye ke?ke ade masalah ni?..standard la mane de org takde prob..besenya, de prob lagila nak mencoret..huhu
  • ok..ke sebab dah de hobi lain ni??..tak jugak..cayang blog ni...
  • dahnya nape???..sebab line internet kat nilai ni ha..giler lambat..nak sign in pon dekat 10 min, nak upload gambar lagila lambat..tu yang kemalasan tu...
hoho..memandangkan aku dah kat Tangkak sekarang ni..dan line internet kat cni memang laju..memang best..aku akan lagi rajin mencoret lor..ye la aku nyer cuti dah start..program pun banyak nak kena wat..tambah2 sambil cuti kena wat latihan industri..so, banyak la perkara yang aku ly kongsikan..tp, aku tak janji la..tak berani wo...huhuu Jum wat checklist antara program penting sepanjang cuti ni:

5 mei, 8.30 pm : Misi Diamond 2011 @ Agensi Zhulian Melaka Raya


9 mei, 8.00 am : Kelas Teori dan Asas Facial @ Zhulian Agensi Ledang*


12.30pm : Lawatan HQ ke Zhulian Agensi Ledang


4.00 pm : Majlis Perasmian Zhulian Agensi Batu Berendam, Melaka*


10 mei, 9.00 am : Daftar diri utk LI @ Fenny's Firm

15 mei,12.30 pm : Majlis Perkahwinan Fuziah*


16 mei, 8.30 am : Program Anak Cemerlang bersama Dr. Azhar Md Isa @ Kluang*

wah..banyaknya program untuk bulan mei ni..bestnyer..boleh tambah pengalaman..untuk kawan2 yang berminat nak join program2 yang ada *..plz..contact me k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan