03 Mei 2010

~aku dan tangga kejayaan~


Baru sahaja pulang dari kampung..mencari sedikit ruang untuk diri..cuba menahan jari ini dari menaip entry baru..sebab esok last paper semester ini..akal kata tak nak!baik baca buku..hati kata "alah sekejap jer..ade benda penting nak tulis ni"..akhirnya..korang pikirlah sendiri sape yang menang..hahaha..



Aku cuma nak kata yang aku dah bertemu apa yang aku cari..aku sudah punya matlamat yang perlu dikejar..aku berkomitmen..aku sememangnya serius kali ini..mungkin sebelum ni aku banyak main2..dah banyak sangat peluang aku lepaskan..kali ni aku takkan terlewat lagi..aku percaya aku boleh lakukan yang terbaik...dan aku percaya seandainya diizinkan Allah, May 2011 akan menjadi detik terindah dalam hidup ini..Ya Allah permudahkan jalanku..


ok tu jerw..doakan kejayaan utk paper sok..bye..(^_~)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan