03 Mac 2010

`tido~


Akibat tidak larat melayan banyak sangat persoalan yang melanda diri bertambah dengan beberapa kekeliruan yang terjadi dan pelbagai perkara yang difikirkan sudah selesai tapi rupanya makin rumit..aku memilih untuk tido...merehatkan pemikiranku utk seketika..selalunya, tido ni lah pilihan terakhir aku selepas puas ber'blog' atau ber'FB"..tetapi, akhir2 ini aku merasa cukup seronok untuk tido...aku rasa masalah itu hilang buat seketika dan bila bangun aku boleh lebih tenang.

Otak cartoon aku pula berbicara..bestnyer kalau dapat jadi cam "sleeping beauty" tu...tido lama2..bangun ade putera selamatkan..pastu selesai semua masalah dia..bestkan kalau camtu..sekarang ni aku rasa nak tido balik semula..nak tido senyenyak mungkin..manalah tau..bangun tido nanti ade putera idaman depan mata...selesai semua masalah...hahahaha:)...

"my prince,when i open my eyes..i'm hoping that u'r the person who will wake me up and bring my happiness.."

**hihihi..boleh tahan jiwang gak angan-angan aku ni.^^

2 ulasan:

  1. yep, angan-angan kau memang jiwang!

    BalasPadam
  2. *well, ko tau jer la aku ni..nakal+jiwangss orgnyer..huhuhu^^

    BalasPadam