27 Februari 2010

when a sweet and sad moment..came together(^_~)




Tarikh 26 februari 2010 akan aku letakkan antara detik penting bersama kawan2..aku memang sentiasa enjoy dan rasa ceria bila bersama mereka..aku lau ingat2 balik..kisah tawa dan tangisan kami bermula ketika sama2 sibuk dalam debat asean dan debat smka thn 2008..waktu tu lah aku berkenalan dengan mereka ini..entahlah.dari awal bersama mereka ..aku berasa sangat selesa dan seronok..walaupun detik bersama mereka sekejap sahaja..kerana kami berkumpul utk ke KLIA dan hantar Penang..tapi,aku tetap happy sangat sebab dapat jupe shidi, pae, breng, penang, zati and iman(walau dok serumah,tp,sibuk ngan aktiviti masing2)..sweet moment....

On d way nak ke KLIA kami sesat..ni kes hujan lebat sangat so, tak nampak jalan.mujur kami kluar awal..kol 7petang..nak dijadikan cerita kami sesat hampir 1 jam setengah. dalam kete tu, macam2 kami sembang..paling tak ly lupa bila ader sorang mamat drebar yg tbe2 mengeluarkan angin yg memeningkan kepala kami satu kete..glerla..dahla hujan,nak buka tingkap pon tak ly..hampir seminit ktowang tak ly nak bernafas..credit to b*** atas bau itu...hahahaha..


Kami sampai KLIA kol 9.10 min..baru nak tarik nafas lega. zati call kata Penang nak naik kol 9.20..apelagi, kami trus keluar dari kete dan berlari ke balai Perlepasan..larian kat KLIA..memang tak pernah aku buat dalam hidup..tu lah kali pertama..slalu tengok kat cter korea n hindustan jer..huhuhuhu..mujur dapat jupe Penang..rasa sedih la pulak..mamat ni aku baik ngan dia sebab sama2 diletakkan bawah Unit Penyediaan Tempat..dari unit bermasalah..kami jadikan unit ni antara yg terbaik dalam mana2 penganjuran KD (ops..poyo gler..tp ni orang yang katala..^^...mujur airmata wanita aku tak turun..almaklum dah lby 3 kali aku melalui detik melepaskan kawan2 kat KLIA..so, aku control sedaya upaya..hukhuk@@..sad moment..to penang: wat praktikal elok2 kat Australia nuh...

*tQ semua^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan