29 Mac 2010

teringin mcD ..aku dan mereka... (^_^)

*angkasawan pon bawak Mc D...huhu..

Minggu lepas..teringin sangat nak makan-makan kat Mc D..tapi, disebabkan masa yang jeluz sangat ngan diri ini..tak dapat lah nak pergi...maka, hasrat terkubur disitu..
Ahad lepas, mak+ayah+yana hantar aku balik Nilai..kebetulan nak hantar pengantin kat Petaling Jaya..balik dari hantar pengantin, diaorang bawak aku gi klinik...balik tu singgah Mc D..adik teringin nak beli happy meal...memang best sangat...akhirnya, dapat gak makan my fav. burger..spicy chicken mc deluxe..sedapnya..mmg syok...maklumla mak belanja..TQ mak..
Malam tu buat luahan kat FB..tbe2 wewe pun teringin nak makan kat Mc D..maka, malam tu lagi sekali ke Mc D temankan beliau..huhu..sebenarnya teringin nak makan bubur ayam..sebab tengok mak makan petang tadi cam sedap jerw..so, dapat la makan bubur ayam dan sundae strawberry yg shedap..huhuhu....
Nak dijadikan crite, hari ini tengah2 buat as'ment tetiba my rumate kate dia teringin nak makan kat Mc D jugak...fuh!!!ape yg korang jangkakan???of kos la...aku gi teman rumate ku...sebab kami lunch pukul 3 petang(gara-gara siapkan as'ment PIL)...kami sgt lapar, tidur pun mimpi makan bubur huhuu...
Alasan kami: memandangkan takkan ade lauk yang best waktu petang camni..ktowg terus decide ke McD..once again makan bubur ayam..sedapnyer..aku rasa nak makan bubur ni tiap2 hari..almaklumla hilang selera..makan ubat banyak sangat...

Sudahnya, 3 kali aku gi Mc D dalam 2 hari..best tapi menakutkan..tak boleh amalkan selalu..takut terlebih cumey..huhuhu..

perpun..masa terbaik bersama mereka yang teringin makan Mc D... ...i'm lovin it (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan