06 Februari 2010

~TerLaJaK KatA`

Semalam hari yang sgt penat..yerla malam tu aku stay up n bgn pagi seawal kol 5 utk siapkan land law +PIL nye presentation..habis kelas trus balik rmh..tito..bgn2 dah kol 3 petang. kelam-kabut solat zohor..trus gi library UIA, fotostat kes..alamak kes Admin takde plak kat lib uia ni..kena gi lib UsIM..on the way,hujan selebat-lebatnya..adui,sakit muka ni kena hujan..abis lencun baju..comfirm tak ly pi LiB USiM..balik AcaCia..ingat nak gi UKM naik kete..pon tak jadi..sudahnya aku mmg jadi tak tentu arah..baru nak bertenang tau2 mesin basuh plak rosak..adui..bagai jatuh ditimpa tangga.. mmg mood aku dah takde..budak umah ajak gi downtown cheras..mula2 tak mao..last skali aku gi..saja nak tgk rupa downtown tu+nak amek angin malam=dah lama tak kluo ngan bebudak ni..huhuhu..pastu gi uptown Danau ape ntah..diaorg gi aku dok kat Old Town..huuu..

aRini cadang nak gi Putrajaya..tak jaDi..******************yg ni biar aku jer yg tau..huuu..:((

Petang plak::::::
tgh sedap2 buat outline kes.............

aku buAt clap dah..adoyAi nape la aku ly gurau camtu tadi..eee..serius tak sengaja..bkn per,aku memang ngah serabut sgt rni .....aku pon terclap cakap(siyes..dlm hati niat nak bergurau)..sudahnya..tetibe aku terasa sorang2..huhuhu..sowey sangat tak de niat..

bila macam2 jadi dari semalam+ arini..^_~

*tetibe aku rasa rindu... sangat rindu pada mak...mak..mak...

*mak..waktu bersamamu..sentiasa di hatiku^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan