04 Februari 2010

~KiSaH aKu DaN DiA~

Apa yang bisa aku katakan..detik hati ini sudah tidak selari dgn apa yg aku impikan..tiada jawapn terbaik bkn bererti berputus asa dlm mengharungi semua ini..aku mohon diberikan ketabahan walau aku tahu seribu ujian pastinya terbentang dihadapan.

Aku minta maaf pada yg tersayang andai langkah yang bakal aku ambil ini melukakan.Insan seperti aku bukan mengalah namun aku takut aku tak mampu mengekalkan apa yg sememangnya hak ku,apa yg sememangnya aku perjuangkan dalam hidup ku..kisah "Nur Syahada" ini tidak mungkin lagi diteruskan..

Sayang,andai suci niatmu utk menyuntingku menjadi permaisuri di taman kasihmu.aku mohon diberikan masa buat kita berdua.benar2 mencari petunjuk dan inayahNya..moga Allah permudahkan segalanya..andai memang jodoh itu milik kita berdua..biar terpisah kisah kasih ini pasti kan bertaut jua akhirnya.. andai tiada jodoh antara kita jadikan saat indah bersama kenangan selamanya..
I mean it....

2 ulasan: