03 Julai 2010

kata hati


adui kalau di turut kata hati ini..mau saje saye berterus terang dengan famili tentang hasrat di hati..malangnya, saya tak punya keberanian itu...lantas saye fikir saye perlu melupakan hasrat saye itu...mebawa hati ini pergi dan terus fokus terhadap pelajaran, perniagaan dan kehidupan..sungguhpun begitu, saya tetap beryukur Allah beri saye peluang merasai perasaan indah ini..saya tidak kan lupa bagaimana baiknya dia terhadap saye..andai bukan sekarang jodoh antara kami..saya berdoa moga dialah suami saye di masa akan datang...amin ya rab..


buat masa ini saye akan beri tumpuan pada thesis dan 2 semester terakhir saya di USIM..saye berdoa agar saye mampu beri yg terbaik dia akhir garisan perjuangan saye USIM..


Pengalaman praktikal di law firm KIK FENNY & CO dan di Mahkamah Majistret Tangkak benar2 mengajar saye tentang erti kehidupan dan membuka mata dan minda saya untuk terus melangkah membina masa depan dan impian..saya kini serius membina masa depan dan menjawab soal hati...^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan