21 Disember 2009

salah faham..

bicara makna, maksud atau erti tentang sesuatu perkara tentu sahaja memberikan pelbagai pendapat, ulasan dan kesimpulan..persoalan yang mana paling tepat, yang mana paling rajih pastinya menuntut pelbagai perbincangan dan perdebatan..dalam undang-undang, interpretation atau pentafsiran tentang sesuatu perkara amat penting..namun didalam kehidupan biasa luar dari kehidupan formal..adakah perlu insan seperti aku mentafsirkan segala apa perkara yang dilakukan atau sekadar membiarkan insan-insan disekeliling menentukan apa yang aku maksudkan..tapi, jikalau itu kubiarkan pastinya dan sangat pasti wujudnya salah faham yang membabi buta(ops!!!)..Namun, jika kesalahfahaman ini berterusan melukakan hati milik insan bernama aku..aku pastinya kan berdiam sahaja..biarkan tuduhan melulu itu berlalu..aku mahu hidup baru..maaf atas segala salah faham..mungkin ramai tak mengerti maksud hati..tapi, di tahun baru ini dengan nafas yang tenang...ku mohon dihentikan segala perasaan yang terpendam dan mari kita menuju masa depan yang lebih gemilang..

1 ulasan:

  1. klu taknk membiarkan terluka orang yang bernama AKu jgn gunakan alasan sebagai halangan...."sori,tkde masa nk sms busy..so tulis blog ada masa???"cmni ker erti persahabatan??uuhhuhuh atau sikap wanita bila dah bahgia begini??so klu tknk silap phm explain face to face...don't argue....

    BalasPadam