26 Oktober 2009

crite cinta ku biasa sahaja

Atas permintaan en.hakim hasni. Aku tergerak mencoret sedikit rasa. Luarannya, aku dan dia sangat berbeza. Persamaan kami terletak pada komitmen bisnes yg kami lakukan.pendek kata, kami ni cbuk memanjang. pagi sampai malam bekerja.(aku extra ckt: belajar sambil bisnes).SIBUK..Namun, inilah yg aku mahukan..faham tentang impian dan tanggungjawab seharian masing2. Pada aku, bukan masanya untuk bercinta ala budak2 muda(dating,movie dan mcm2 lg..).

Apa istimewany dia dihati aku?aku pon tak tau nak kata apa..terlalu awal tp ader rasa yg meyakinkan aku..mungkin restu ibu.

Aku pon tak tau nak cter per..biase jer kami ni..senang kata, aku bertemu insan yang sentiasa percaya yg aku boleh berjaya, memberikan aku pelbagai galakan dalm kehidupan dan senyuman penuh keceriaan..siapa dia?biarlah rahsia..

p/s: dalam doaku "aku memohon agar dipertemukan dengan lelaki yg baik utk diriku,agamaku, keluargaku, ilmuku,Al-Quran ku dan perniagaan ku..amiin.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan